دانلود زیرنویس فارسی سریال Maniac

Maniac 2018

IMDB

دانلود زیرنویس فارسی سریال Maniac | دانلود زیرنویس سریال Maniac | سریال Maniac زیرنویس فارسی


قسمت زیرنویس اضافه شده جدید : S01

تاریخ انتشار زیرنویس قسمت بعد :

دانلود از مترجمین توصیه شده : isubtitle

زیرنویس ها هماهنگ با کیفیت : WEB-DL , WEBRip

 

 

 

 


خلاصه داستان:  این سریال داستان آنی لندزبرگ (اما استون) و اوون ملگریم (جونا هیل) را روایت می‌کند که دو غریبه‌ای هستند که به مراحل پایانی درمان دارویی مرموز خود که هرکدام به دلایلی شخصی در آن حضور دارند، نزدیک می‌شوند. آنی از زندگی ناراضی و بی هدف است و سعی می‌کند که روابطش با خواهر و مادرش را حفظ کند. اوون پنجمین فرزند یکی از ثروتمندترین خانواده‌های شهر نیویورک است که تمام عمر خود را صرف مبارزه با بیماری اسکیزوفرنی کرده است. آن‌ها هیچگاه زندگی خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند و وعده درمان دارویی جدیدی به آن‌ها داده شده است که توسط دکتر جیمز مانتلری با بازی جاستین ثرو، تولید شده و او ادعا می‌کند که این قرص‌ها هر نوع بیماری را درمان می‌کند. آن‌ها به همراه ۱۰ نفر دیگر طی سه روز در تاسیسات Neberdine Pharmaceutical and Biotech تحت آزمایش و درمان قرار می‌گیرند تا بررسی و ثابت شود که این درمان دارویی هیچ عوارض جانبی را نخواهد داشت و کاملا بیماری را درمان می‌کند.


دانلود زیرنویس فارسی سریال Maniac | دانلود زیرنویس سریال Maniac | زیرنویس فارسی Maniac | زیرنویس Maniac

دانلود زیرنویس فارسی سریال Maniac| دانلود زیرنویس سریال Maniac| زیرنویس فارسی سریال Maniac | زیرنویس سریال Maniac


زیرنویس فارسی سریال Maniac


دانلود زیرنویس فارسی سریال Maniac

دانلود زیرنویس سریال Maniac

خلاصه داستان: این سریال داستان آنی لندزبرگ (اما استون) و اوون ملگریم (جونا هیل) را روایت می‌کند که دو غریبه‌ای هستند که به مراحل پایانی درمان دارویی مرموز خود که هرکدام به دلایلی شخصی در آن حضور دارند، نزدیک می‌شوند. آنی از زندگی ناراضی و بی هدف است و سعی می‌کند که روابطش با خواهر و مادرش را حفظ کند. اوون پنجمین فرزند یکی از ثروتمندترین خانواده‌های شهر نیویورک است که تمام عمر خود را صرف مبارزه با بیماری اسکیزوفرنی کرده است. آن‌ها هیچگاه زندگی خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند و وعده درمان دارویی جدیدی به آن‌ها داده شده است که توسط دکتر جیمز مانتلری با بازی جاستین ثرو، تولید شده و او ادعا می‌کند که این قرص‌ها هر نوع بیماری را درمان می‌کند. آن‌ها به همراه ۱۰ نفر دیگر طی سه روز در تاسیسات Neberdine Pharmaceutical and Biotech تحت آزمایش و درمان قرار می‌گیرند تا بررسی و ثابت شود که این درمان دارویی هیچ عوارض جانبی را نخواهد داشت و کاملا بیماری را درمان می‌کند.

اشتراک بگذارید : delicious balatarin cloob Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious
زبان مترجم اطلاعات انتشار لینک دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زیرنویس های پیشنهادی :

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Creed II